sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Eu cu mine şi cu Mira


Vorba celor de la Paraziţii "am două personalităţi şi mi-o dezvolt pe-a  treia", cam asta fac eu în ultima vreme. Latura din "eu" se găndeşte în fiecare zi cum să le facă bine pe toate, la servici, acasă, cu Zorra, cum să fie persoana responsabilă care a fost întotdeauna iar partea din "mine" se gândeşte la trecut şi la ce dracu o să să se facă cu viaţa ei pe viitor, asta este latura cea mai bântuită dintre toate şi cea mai neliniştită. Dar când ajung să vorbesc despre "Mira", aici se schimbă situaţia şi văd un om plin de viaţă care în fiecare zi se gândeşte cum să facă şi să iasă în lume.

Norocul Mirei este faptul că s-a întors din nou într-un oraş în care activitatea culturală este în permanentă mişcare şi în care zilnic poate ieşi în lume şi întâlni oameni noi. Mira asta şi-a făcut un obicei din a ieşi la lansări de carte, expoziţii, cântări live şi discuţii interminabile cu oameni dragi. Dacă nici una dintre aceste laturi nu-şi poate programa când să găteasca sau să mănânce, latura puternică din Mira le face program tuturor când şi unde să iasă în oraş.

Cum o să se descurce toate trei la un loc pe viitor, habar n-am, dar ştiu cu siguranţă care va fi partea ce le va domina pe toate. Asta cred că este şi un lucru bun, pentru că nu a venit încă momentul în care cele trei să cedeze. Oarecum s-au săturat să se înjure una pe alta şi să se certe între ele, iar faptul că întodeauna câştigă cel mai puternic este un lucru cert. Rămâne doar să vedem dacă latura care trebuie se va descurca mai bine şi care va avea puterea să spună prima: punct şi de la capăt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu