duminică, 25 noiembrie 2012

Fuck...monday again

Nu ştiu de ce am ajuns să mă gândesc cu groază la ziua de luni...aş vrea să fie o vreme doar sâmbătă şi duminică...să stau, să nu fac mare lucru...să mă plimb cu Zorra şi să lenevesc :) Şi ca să fie clar, nu, nu am devenit o leneşă, dar pur şi simplu nu mai am chef să fiu responsabilă.

Vreau să citesc, să ascult muzică, chiar să lenevesc în faţa televizorului...Nu am fost în concediu de un an de zile, în schimb am avut probleme în fiecare lună. Am primit palmă după palmă şi am ajuns să mă plictisesc şi să devin imună chiar şi la astfel de lovituri.

În schimb am avut parte şi de momente frumoase. Momente în care am cunoscut oameni noi, oameni minunaţi şi în preajma cărora am reuşit să râd, să glumesc, să realizez că nu mi-am pierdut simţul umorului. Slavă domnului...este un lucru pe care nici nu aş vrea să-l pierd vreodată :) Şi gata...e iarăşi duminică seara...mai bifez o ţigare în program şi apoi somn...poate dimineaţă nu mă trezesc iarăşi spunând: fuck you monday :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu