joi, 1 noiembrie 2012

Concert acustic live


Şi uite aşa planurile se schimbă uşor iar serile frumoase de weekend încep de astăzi la Pensiunea Anette, sat Covaci (6 km de Timişoara) unde mă voi delecta cu muzică live, într-un concert acustic cu Ovidiu Scridon şi Silvan Stâncel.

E bine să ai prieteni care vor la fel ca tine să se bucure de seri liniştite cu muzică bună şi un pahar de vorbă. Sunt curioasă cum va fi în această seară pentru că nu i-am mai ascultat niciodată live pe Ovidiu Scridon şi Silvan Stâncel, în plus Pensiunea Anette îmi aminteşte de weekend-urile când evadam din Timişoara "într-un cadru verde".

Aşa că atât azi cât şi mâine mă voi delecta cu muzică live. Sper să am ce povesti după fiecare eveniment şi să fie totul pe atât de frumos pe cât se arată de pe acum. Iar această ploaie măruntă care a început de dimineaţă o să mă strădui să o ignor...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu