sâmbătă, 3 noiembrie 2012

O seara cu Red Cat Bone

photo:Bogdan Ciocanea


Vineri seara am petrecut o seara interesanta in El Che Club. Ca oamenii punctuali care atunci când se anunţă o ora de începere a unui eveniment sunt prezenţi, aşa am fost şi eu îmreuna cu prietenii mei prezenţi în club. Întârziasem suficient joi seara cu ei la celalalt eveniment şi nu am vrut să mai ratăm startul.

De data asta însă nu a fost prea bună punctualitatea asta a noastră, decât pentru că în loc să ascultăm muzică live două ore am reuşit să stăm la taclale şi să ne savurăm ceaiurile. Nu a mai contat cât am aşteptat atunci când Red Cat Bone au început să cânte interpretând piesele The Doors. Reconosc că este greu din punct de vedere artistic să egalezi prestatia lui Jim Morrison pe scenă, dar Red Cat Bone s-au descurcat acceptabil (din punctul meu de vedere) şi când spun asta trec peste problemele de sunet care au apărut :) Cu toate astea, mi-au placut "people are strange" şi "light my fire".

Mai recunosc şi faptul că m-am aşteptat la mai mult, dar asta este problema mea, aşa cum ştiu şi eu o ştiu şi prietenii mei, Doors ocupă un loc aparte în sufletul meu şi atunci când e vorba de piesele lor mă aştept la energie şi atitudine...am plecat însă înainte de final, ascultând în căşti Break on through (varianta originală) şi m-am gândit că totuşi e bine să vezi o formaţie care se străduie în propriul lor stil să interpreteze un repertoriu aşa de valoros.

Bravo Red Cat Bone, dacă mai veniţi în Timişoara probabil voi fi acolo şi mulţumesc El Che Club că insişti pe seri tematice şi creezi întotdeauna o atmosferă frumoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu