luni, 12 noiembrie 2012

Bloody monday

Nu îmi plac zilele de luni, devine un lucru cert. Nu spun nici că îmi mai plac restul zilelor din săptămână, nu le mai văd rostul şi mă strădui în fiecare zi să ajung la final...Stau şi mă gândesc că se apropie sărbătorile de iarnă şi chiar mă apucă durerea de cap, durere alimentată şi de reclamele cu Moş Crăciun apărute de la începutul lunii noiembrie.

Nu îmi place ziua de luni pentru că îmi arată că s-a mai terminat o săptămână. În care iar am rămas cu câteva chestiuni nerezolvate. Ceea ce înseamnă că în săptămâna care tocmai începe am și mai mult de lucru. Și că trebuie să trag și mai tare pentru ca lunea viitoare să nu mă mai gândesc la lucruri ca astăzi.

Îmi place piesa asta şi o cam ascult în fiecare zi de luni (asta mai nou), cer prea mult dacă vreau să fie o vreme doar vineri...vineri...sâmbătă, sâmbătă...vineri...şi tot aşa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu