joi, 1 noiembrie 2012

Silvan Stâncel şi Ovidiu Scridon - acustic live


Seara s-a încheiat foarte frumos la Pensiunea Anette cu un acustic foarte frumos prestat de Silvan Stâncel şi Ovidiu Scridon. Recunosc că în afară de zoutube nu i-am mai ascultat până acum, dar ţinând cont de faptul că am plecat de acolo cu un cd al lui Ovidiu Scridon, mulţumesc Simona Maris pentru asta, garantat voi mai asculta de acum înainte.

Vremea ploioasă de astăzi nu ne-a oprit să ajungem la Covaci, chiar dacă am ajuns cu întârziere, dar timp de două ore ne-am delectat cu o muzica foarte bună şi o improvizaţie live de nota zece. La aşa evenimente să mergi în fiecare zi şi ai doar de câştigat.

Dacă tot am plecat şi cu o carte de poezie în mână, trec în pat să mai citesc câteva versuri înainte de somn şi să-mi citesc mesajul autografului pentru care îi mulţumesc lui Ovidiu Scridon. Bravo vouă pentru ce faceţi, Timişoara vă mai aşteaptă.

Zbaterea mea
privitul în sus
şi pofta de cunoaştere
m-au contopit
într-un amestec
simplu
de seriozitate tristă
dezamăgire
şi cearcăne fireşti...

Ovidiu Scridon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu