sâmbătă, 27 februarie 2021

Faith and me

“Numai când vei iubi un animal vei simti iubirea cu toată inima”, așa zicea Anatole France și mare dreptate avea. Există o grămadă de oameni ca mine care le iubesc, le oferă un adăpost, și au cel putin o poveste emotionantă legată de animalul de lângă ei. Postarea de astăzi este pentru cei multi dintre voi pentru care animalele sunt familie. Este despre cei care spun sus și tare “Câinele meu face parte din familia mea".

Pentu cei care au in familei un animal. Pentru ei exista un loc unde animalul este tratat fix așa cum il tratati voi. Ca pe un membru al familiei. Câinele este membru cu drepturi depline al familiei tale. Cât timp este pui, câinele este precum un copil care trebuie educat, îndrumat, învățat cum să se descurce. Câinele este responsabilitatea ta și trebuie să-i acorzi îngrijirea necesară: apă la discreție, mâncare adaptată nevoilor nutriționale, jucării, controale la veterinar, vaccinări. Câinele este cel mai bun prieten. Este familia ta. Îl vei ține aproape și-l vei iubi așa cum merită, fără a-l înstrăina sau abandona.

Ce te faci atunci când prietenul tău are probleme de sănătate? Gășești cea mai bună solutie așa cum ai face pentru orice alt membru al familiei. Eu nu am făcut niciodată diferenta intre problemele mele și ale patrupedului meu. Am găsit de fiecare dată cea mai buna solutie, așa cum am făcut și zilele trecute. Nu aș fi putut să stau impasibilă să văd cum Faith suferă. Vineri dimineata m-am trezit cu ea paraplegică la membrele inferioare, să te tii bine ce panică mi-am luat. Am alergat cu ea in stânga și in dreapta, am apelat la prieteni si familie care intotdeauna au fost lângă mine, am așteptat ambulanta veterinară la ora 1 noaptea (chiar dacă in vreme de pandemie a fost straniu, ne-am sălbăticit in casă, dar asta este o altă discutie :) )

Ideea este că am ajuns la Dl. Doctor Lucian Fodor, HappyPet Timisoara, a văzut in 30 de secunde care este problema și mi-a explicat solutia. După 48 de ore Faith era operată, după alte 24 de ore se mișca și peste 5 zile chiar se grăbea. Problema ei a fost una la coloana vertebrală (sindrom cauda equina), problemă neurologică. Faith acum este bine, se recuperează frumos, vom incepe și tratamentul de recuperare iar in curand ne apucăm să adunăm iarăși crengile de pe Take Ionescu :)

Mi-aș dori să stiu ca cei care au animălute (suflete) de companie le vor trata bine de fiecare dată și se vor strădui să găseasca solutii. Eu ma strădui să ajut si animălutele comunitare, chiar daca nu pot să o fac in momentul de fată decat prin suport material, dar o fac, nu sunt o ignoranta. Eu stiu că ce dai aia primești inapoi.

Asa cum in cazul Zorrei am fost recunoscătoare echipei de medici veterinari care a tratat-o, la fel sunt și acum, chiar am un respect profund fată de oamenii care fac cu seriozitate și profesionalism ceea ce fac. Familia mea este in continuare completă, eu și Faith stăm pe baricade. Un simplu multumesc din inimă nu exprimă recunoștinta mea pentru Dl. Doctor Lucian Fodor și echipa HappyPet Timisoara




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu