vineri, 16 noiembrie 2012

Mai am un singur Doors...


Atunci când am auzit de la dragii mei prieteni Moni Stănilă şi Alexandru Vakulovski despre cartea "Mai am un singur Doors" am fost oarecum amuzată de titlu în prima fază, ca mai apoi să primesc anul acesta cadou de ziua mea, tot de la ei off course, colecţia "Cartea la plic" şi astfel să apuc să citesc cartea Mai am un singur Doors, am fost de-a dreptul încântată.

Joi seara însă am rămas mută de uimire când am fost la concertul "Mai am un singut Doors" în Timişoara şi i-am ascultat la o cântare live pe Daniel Silvian Petre şi Emil Kindlein, cei doi muzicieni timişoreni care au pus bazele proiectului Acoustica „Monsters of Folk“. Au adus laolaltă viziuni proprii asupra unor piese de Allman Brothers, Tom Waits, Nirvana, Johnny Cash și, desigur, The Doors, cu texte tălmăcite în limba română de către Daniel-Silvian Petre care împreună cu Emil Kindlein a pus bazele unui duo acustic (folk, blues, rock). Ne-au delectat la ceainăria librăriei Cartea de Nisip cu două ore excelente care era frumos dacă nu se sfârşeau la ora 21.

Pe acordurile piesei de la bis, am zis şi eu "Let it be" că o să mai fie cu siguranţă şi o data viitoare, nu poţi avea totul din prima :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu