miercuri, 2 ianuarie 2013

Welcome 2013


2013 a venit, printre shot-uri de Tequila şi-a făcut şi el apariţia. Ne-a luat puţin prin surprindere pentru că a venit aşa de repede, dar totodată m-am bucurat că m-am scăpat de infectul 2012. Am petrecut alături de prieteni vechi dragi şi prieteni noi alături de care m-am simţit bine.

Am intrat în noul an oarecum cu nostalgie pentru că nu am avut puterea de a-mi face planuri în legătură cu ce o să fac şi cum o să fac. Este o noutate pentru mine deoarece la fiecare sfârşit de an obişnuiam să îmi pun dorinţe pentru ceea ce urmează. Cred însă că asta poate fi şi un lucru bun, deoarece nu mai vreau să sper că totul va fi bine şi că voi avea un an bun. Aşa cum ziceam şi la sfârşit de an, nu vreau decât ca 2013 să fie mai puţin infect decât a fost 2012.

Până acum tot universul meu s-a concentrat pe oamenii din jurul meu, acum însă m-am obişnuit ca totul să graviteze în jurul meu şi în jurul dorinţelor mele. Încă mai am multe de spus şi de făcut şi unul din puţinele lucruri pe care mi le doresc pentru acest an este puterea de a nu mă mai lăsa influenţată de dorinţele celorlalţi. O să mă bucur în continuare de oraşul minunat în care trăiesc, de lucrurile frumoase care se întâmplă în jurul meu şi de toţi prietenii care mă iau ca atare fără să se gândească prea mult la ce am făcut până acum sau la ce o să fac pe viitor.

Eu m-am împăcat cu mine şi cu Mira, am făcut un armistiţiu care sper să dureze cît mai mult şi scăpările unora dintre noi să fie cât mai mici şi mai nedureroase. O să mă strădui ca Eu să preiau controlul şi să nu o mai las pe Mira să facă de fiecare dată doar ce vrea ea, să-i dau din când în când două peste nas şi să-i demonstrez că nu întotdeauna are ea controlul asupra situaţiei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu