joi, 24 ianuarie 2013

Un altfel de spectacol muzical în trei acte cu Emil Kindlein

Da, gata! Am ajuns acasă de la "spectacolul muzical în trei acte" al lui Emil Kindlein susţinut astă seară în JazzOffice. A fost de fapt "un altfel de spectacol muzical în trei acte" care chiar dacă conform programului a fost la fel ca cel din Scârţ la care am fost sâmbătă.  Spun că a fost altfel, cu zâmbetul pe buze, cu un alt decor şi cu piese noi incluse în program.

Atât piesele făcute după poemele lui William Blake cât şi restul momentelor improvizate cu "graţie" de Emil au dat o savoare aparte serii. Cred că asta înseamnă să fii un adevărat artist, să poţi trece peste toate hop-urile cu zâmbetul pe buze şi cu degajare. Sunt convinsă că şi dacă aş merge de nenumărate ori la acest spectacol, de fiecare dată ar fi altfel dar totodată la fel de minunat de fiecare dată :)

Of, o să adorm iarăşi cu "necunoscuta care se vindea" în cap şi o să mă trezesc vineri dimineaţa cu zâmbetul pe buze pregătită să merg la servici şi nerăbdătoare să reascult spectacolul din această seară. Frumos, aplauze la nesfârşit pentru astfel de oameni care adoră ceea ce fac.

PS: dacă azi tot am vorbit de faptul că citesc poezie şi am citit un poem semnat William Blake care îmi place tare mult, vă puteţi imagina ce mult am savurat spectacolul :)

A Dream

Once a dream did weave a shade
O'er my angel-guarded bed,
That an emmet lost its way
Where on grass methought I lay.

Troubled, wildered, and forlorn,
Dark, benighted, travel-worn,
Over many a tangle spray,
All heart-broke, I heard her say:

'Oh my children! do they cry,
Do they hear their father sigh?
Now they look abroad to see,
Now return and weep for me.'

Pitying, I dropped a tear:
But I saw a glow-worm near,
Who replied, 'What wailing wight
Calls the watchman of the night?

'I am set to light the ground,
While the beetle goes his round:
Follow now the beetle's hum;
Little wanderer, hie thee home!'

William Blake

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu