luni, 31 decembrie 2012

La revedere 2012

Am două personalităţi şi mi-o dezvolut pe a treia, asta ştiam de mult, ma enervează însă că fiecare dintre ele îmi dictează starea de spirit în funţie de cum vrea. Ieri Mira era tare nervoasă, sătulă de tot şi de toate, dar astăzi Eu sunt calmă şi am început de dimineaţă să urez La mulţi ani pentru noul an.

La fiecare sfârşit de an ne facem promisiuni, ne spunem că vom fi mai buni, mai cerebrali, mai fericiţi, eventual că ne vom lăsa de fumat sau de băut. Vedeţi şi voi la fel ca mine că acestea nu sunt decât vorbe în vânt şi lucruri pe care deja le spunem sau le gândim fără să le simţim sau să le ducem la capăt.

Eu nu îmi doresc nici să mă las de fumat în 2013 nici să mă las de băut (nu de alta dar numai ce m-am reapucat). Îmi doresc în schimb să am un an puţin mai infect decât 2012, să nu-mi mai pese şi să nu-mi mai fac speranţe deşarte că lumea va fi mai bună. Şi cel mai important lucru pe care totuşi mi-l doresc este să nu-mi pierd simţul umorului şi seninătatea din privire ca atunci când îmi voi revedea prietenii dragi să pot sta cu ei şi să facem glume pe seama anului ce tocmai a trecut.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu