duminică, 27 ianuarie 2013

O săptămână nebună

Nu pot să cred că deja e duminică!!!! În plus mă mai şi bucur pentru asta. S-a terminat o săptămână nebună.

- luni seara un frappe şi o vorbă lungăăă în oraş
- marţi, tequila şi iarăşi o vorbă lungă în El Che
- joi, spectacol muzical în trei acte cu Emil Kindlein în Jazz Office
- vineri, tequila şi hasta siempre comandante cu fetele în El Che
- sâmbătă, depeche mode party cu băieţii în Al-Kimia, tequila cu Andreea şi hasta siempre comandante în El Che
- duminică...marea mahmureala acasă?

Ca să mă pot apuca de lucru luni cred că mi-ar trebui trei zile de duminică într-una...oare cu cât îmbătrâneşte omul cu atât se tâmpeşte mai tare şi nu mai suportă să stea în casă? Eu în mare parte sunt un om normal, dar nu mă comport ca unul normal după câteva shot-uri de tequila atunci când pun mâna pe telefon şi încep să trimit mesaje...mi-am anunţat însă prietenii că trebuie să mă ignore şi să nu dea răspuns doleanţelor mele ciudate, of...mii groază dimineaţa să pun mâna pe telefon şi să văd ce prostii am mai scris :)

Partea bună a săptămânii a fost că am stat cu oameni dragi, mai vechi sau mai noi, am ascultat muzică bună şi am avut un spor nebun la scris...toate gândurile mi s-au aliniat frumos în cap şi au curs din degeţele cu un spor nebun...astfel trag linie şi spun: a fost o săptămână nebună...dar frumoasă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu