miercuri, 9 ianuarie 2013

Viaţa la bloc

Nu am mai scris de câteva zile şi ca să fie clar nu pot spune că am făcut-o pentru că nu aş mai avea nimic de spus, ci pentru că mi-a fost oarecum lene şi am preferat să mă uit la filme pentru a-mi deranja şi eu vecinii cu muzica din Hair sau Jesus Christ Superstar. Şi spun deranjat, pentru că garantat asta am făcut pentru vecinii mei care nu ştiu altceva decât să umple pubela din faţa blocului cu pet-uri goale de bere şi care au un ton al vocii peste nivelul meu de înţelegere.

De ce se ceartă oamenii după ce beau peste măsură? Habar n-am, dar sper să îmi dea o explicaţie garda pe care într-o zi nu o să mă mai abţin să nu o chem. M-am săturat de vecini gălăgioşi, de muzică proastă ce răsună de la ei şi de nepăsarea celorlalţi.

Am crescut la casă, într-un loc unde nici să vrei nu prea puteai deranja pe nimeni. M-am mutat la bloc şi am învăţat din start ce înseamnă pereţii comunişti subţiri care ne despart unii de alţii. M-am mutat din nou la casă, mi-am amintit ce frumos este să nu deranjezi pe nimeni şi să nu fii deranjat. Ce e mai frumos decât să poţi urla la tine în casă şi să nu te audă nimeni, să poţi asculta la volum înalt Disturbed şi să nu deranjezi pe altcineva decât pe cel de lângă tine care vrea, nu vrea te suportă aşa cum eşti.

Ce să spun, vremurile s-au schimbat iarăşi şi sunt din nou într-un apartament deasupra căruia locuiesc oameni gălăgioşi. Aş prefera să mă inunde mai des dar să nu mai facă atâta gălăgie, să nu mai bea până îşi pierd minţile şi se ia la ceartă. Şi futui, ei le fac pe amândouă, mă şi inundă şi se mai şi ceartă după ce le-au crescut gradele din cap. Vreau vecinii de care mi s-a văitat cineva că începând cu ora 24 rup patul neâncleiat bine şi tot ceea ce aude este "zduf, zduf"...mai bine asta decât "futu-ţi morţii mătii ...."

Cine se mai miră de grozăviile văzute la ştirile de la ora 5 să vină la mine în vizită şi să afle cum unii oameni ajung să îşi înfigă cuţitul de bucătărie unul în capul altuia. Poate sunt eu defectă şi nu înţeleg modul de a se distra al unora, dar dacă a bea până când nu mai ştii ce-i cu viaţa ta şi a-mi fute mie creierii, mie, vecinului care nu ţi-a făcut nimic niciodată şi pe deasupra te salută cu cel mai al dracului respect când te întâlneşte pe hol, mi se pare o mare răutate.

Mâine o să listez postarea şi o voi lipi la avizier, nu de alta dar nu mă aştept ca vecinii mei să aibe timp de stat pe net în timp ce beau ca porcii şi apoi se ceartă ca bădăranii...of, mă mai mir că am ajuns în situaţia asta, într-o zi o să-mi iau câmpii şi plec în lume. Într-o lume în care eu şi Zorra nu vom mai avea tâmpiţi în jur, ci vom fi înconjurate de oameni care apreciază Hair, Man on the moon şi nu, nu vom fi personaje din Truman Show dar vom fi departe de tâmpiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu