marți, 5 martie 2013

Când vreau ceva, pun presiune


Nu este o noutate pentru mine că atunci când doresc ceva de la cineva am obiceiul de a pune presiune. Nu doar societatea pune presiune pe guvernanţi sau pe autorităţi, dar şi noi oamenii de rând atunci când dorim ceva, din nerăbdarea de a obţine acel ceva ajungem să punem presiune.

Îmi place să vorbesc despre răbdare ca despre o virtute spirituală, dar nici măcar eu nu reuşesc de fiecare dată să o am oricât de mult mi-aş dori să fie aşa. În capul meu încolţesc tot felul de idei care stau o vreme la copt şi apoi încolţesc transformându-se rapid în "vrejul de fasole". Îmi trăiesc perioada în care vreau multe, le vreau rapid şi nu mai am răbdare până la momentul în care o să le obţin. Partea bună de data asta e că atât eu cu mine cât şi Mira suntem la fel de nerăbdătoare...măcar pe tema asta nu ne mai certăm :)
Şi apropo...simt nevoia să îmi fac o freză rasta pentru a-mi îndeplini un vis mai vechi abandonat aproape în faşă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu