vineri, 28 decembrie 2012

This year's over Christmas


Gata, Crăciunul a trecut şi acum mai aşteptăm doar sfărşitul de an, Revelionul ca să putem spune că am intrat în noul an. Sfărşitul lumii nu a venit, lucru pe care îl ştiam dar pe care m-am săturat să îl tot aud la cei din jurul meu mai temători din fire.

Am trecut cu bine peste toate până acum, mai bune, mai rele, lucruri care nu mai contează, frustrări, lovituri sub centură, decepţii şi oameni care au cerut să fim "civilizaţi" dar ei uită să facă asta. M-am săturat să aud că sunt un om puternic şi că viaţa merge înainte, nu de alta dar lucrurile astea le ştiu şi eu.

M-am bucurat de câteva zile plecată fiind la Reşiţa, nu pentru că ar fi locul în care m-am născut ci pentru că m-am întâlnit cu oameni şi cu prieteni dragi cărăra le-am simţit lipsa şi alături de care am petrecut momente liniştite şi încarcate de energie pozitivă.

Totodată îmi pare rău pentru toate întâlnirile pe care le-am ratat şi faţă de toţi prietenii pe care nu am reuşit să îi văd, însă ştiu că va veni în curând un moment în care voi sta cu ei. M-am delectat câteva zile cu lichior de ouă făcut în casă, cu cârnaţi de casă şi cu grija mamei pe care nu am mai simţit-o de mult aşa aproape.

Îmi fac planuri pentru noul an, nu foarte multe şi poate nu foarte importante, dar sper să reuşesc să le duc la capăt şi să pot trece peste toate cu acelaşi zâmbet cald pe buze. Când mă gândesc peste câte momente urâte am fost nevoită să trec în anul ce tocmai se termină, dacă nu aş fi fost un om cu gândire pozitivă mi-aş fi dat de mult cu capul de pereţi (haha, în momentul acesta a început la radio piesa "POHUI" care mie tare mult îmi place mai nou...şi nu de alta, dar mie chiar mii în pula de toate problemele (paranteză în paranteză, dar am tradus piesa, eu nu înjur de obicei) ), şi acuma punct şi de la capăt.

Chiar dacă anul 2012 nu a fost cel mai bun an al meu, mi-a  adus şi lucruri bune, mi-a adus aproape oameni care vor rămâne întotdeauna aproape şi oameni care mi-au devenit dragi şi sper să rămână la fel cît mai mult timp. Oameni alături de care ador să beau un vin fiert sau un shot de tequila (într-o nouă paranteză spun că eu în ultimii 4 ani nu am mai băut deloc, şi nu pentru că nu aş fi vrut, ci pentru că teoretic nu mai am voie să beau, dar acum am constatat că un vin fiert sau o tequila într-o companie plăcută nu îmi fac rău, cel puţin nu la fel de rău cum mi-au făcut oamenii care teoretic îmi doreau binele).

Of, mai am atâtea de spus şi de povestit...dar o voi face mai tărziu, când voi scrie o dedicaţie intitulată "hai hui pe uliţa cu TAB-uri" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu