duminică, 30 decembrie 2012

Simt nevoia să înjur

Urât din partea mea, ştiu, dar îmi stau în gât o grămandă de înjurături deocheate, în toate limbile, care se străduie să iasă şi să se arunce necruţător în direcţia celor care m-au enervat. Nu contează că sunt oameni ce îmi sunt dragi, politicieni, oameni care rănesc alţi oameni sau patrupede, reclamele cu crăciun de la TV, faptul că se termină încă un an şi iarăşi conform cărţii de identitate îmbătrânesc...mama măsii de viaţă (asta nu m-am putut abţine să nu o spun).

Întotdeauna am dorit doar lucruri frumoase celor din jurul meu, anul acesta însă nu le mai doresc nimic, îi las pe alţii să o facă. Nici mie nu îmi doresc nimic deosebit, vreau doar linişte în jurul meu, nimic altceva. M-am săturat de toţi oamenii din jurul meu pentru care am crezut că şi eu contez. Poate trebuia să mă apuc mai demult de băut şi de "fumat", aveam şanse să mă transform în femeia perfectă cu paharul în mână...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu