luni, 15 aprilie 2013

Maraton Eppur Si Muove


Întotdeauna mi-a plăcut să merg la teatru şi să văd oameni talentaţi, iar în ultima vreme m-am delectat tare mult cu piesa Eppur Si Muove jucată de actori de la teatrul studenţesc Thespis din Timişoara. Am văzut de două ori spectacolul în sala de la Casa de Cultură a Studenţilor, l-am văzut sâmbătă jucat în Manufactura şi astăzi o să-l văd în Cuib D'Arte...

Recunosc că de fiecare dată m-am străduit să-mi susţin prietenii în ceea ce fac, dar atunci când a fost vorba de prieteni cu suflet artistic am încercat ca de fiecare dată să fiu alături de ei şi să-i îndemn şi pe ceilalţi să-i susţină...de ce să mă bucur numai eu de o piesă frumoasă de teatru? chiar nu cred că sunt numai eu în alt film...haideţi să ne bucurăm cu toţii de ceva frumos...

Vagabonzii nu sunt oameni? Da oamenii mai sunt oameni ? asta e marea întrebare… Unde este iubirea aceea neegoistă care dă tot şi nu îţi cere nimic? Unde este curajul? Unde suntem noi? Oamenii invizibili ce gonesc spre locuri invizibile, numai nebunii oraşului nu se încadrează în peisaj... ”O”!
Concluzia: N-aveţi un nebun să-l cumpar?
O poveste despre cum o femeie din lumea bună ”Monica” se poate îndrăgosti de un vagabond ”O ” .


Să ştiţi că este un spectacol inspirat din realitate care te întoarce la esenţa fiinţei tale şi te introduce într-o altă lume... O lume a esenţei, a libertăţii de exprimare, o lume care nu îţi cere nimic şi care îţi dă tot ce are! O lume în care mulţi dintre noi trăim dar nu avem curajul să o recunoaştem...

Ne vedem diseară de la ora 20 în Cuib D'Arte, ok?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu