marți, 19 februarie 2013

Un an fără prietena mea Simona Tudorache...

26 decembrie 2005...o zi în care ambele eram fericite şi Simona pregătise cina...
Nu ştiu exact care este data la care Simona Dana Tudorache a plecat în anul 2012 dintre noi, dar ştiu că eu pe data de 22 februarie 2012 am primit vestea sfâşietoare că Simona a fost înmormântată cu o zi înainte...a fost o veste cruntă picată ca o lovitură în moalele capului...durerea a trecut dar prietena mea Simona va rămâne întotdeauna în sufletul meu.

Gândurile mele au zburat către sufletul ei de fiecare dată când am văzut o floare frumoasă, un aranjament floral pe care ştiu că ea l-ar fi adorat, de fiecare dată când în viaţa mea au apărut momente frumoase sau mai puţin frumoase. Mi-ar fi plăcut să fie încă printre noi, să-i arăt că nu există iubire adevărată pe lumea asta şi că toate lucrurile frumoase au un sfârşit...dar nu a fost să fie...

Sunt convinsă că o voi revedea la un moment dat, că ea a fost alături de mine de fiecare dată şi sper să nu fi rămas dezamăgită de faptul că nu am avut viaţa frumoasă pe care speram să o am. Că am greşit, că am reuşit să mai şi enervez oameni şi că nu am reuşit să-mi păstrez dragostea vie aşa cum ea spera că o voi face pentru totdeauna...Of draga mea Simona...îmi este dor de tine şi îmi va fi mereu, sper doar ca tu acolo unde eşti să ai o existenţă liniştită...toţi cei care te-am avut aproape ştim că o meriţi...ODIHNEŞTE-TE ÎN PACE DRAGA MEA...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu