sâmbătă, 22 decembrie 2018

40+...cu bune si cu rele

Nu stiu cum a fost pentru voi acest an, dar pentru mine a fost tare ciudat. Un an in care am pierdut oameni dragi, dar am si castigat oameni care mi-au devenit dragi. Un an in care era sa iau iarasi totul de la capat, dar m-am redresat mai rapid decat ma asteptam. Un an in care nu am avut probleme majore de sanatate, nu ca asta ar fi ceva ciudat :), dar, sa spunem ca am trecut cu bine pana acum.

Am constientizat in ultima vreme ca e fain sa ai 40 si un pic de ani :) Am trecut peste perioadele de nerabdare, ca totul trebuie sa se intample ACUM si am realizat ca o femeie de 40 si un pic de ani nu te va trezi niciodată noaptea pentru a te întreba la ce te gândești. Îi este indiferent la ce te gândești. Dacă o femeie de 40+ de ani nu va vrea să privească sport cu tine la televizor, ea nu te va bombăni la cap din cauza asta.

Ea se va ocupa ce ceea ce-i place, de obicei cu ceva mult mai interesant. O femeie de 40+ ani se știe destul de bine, pentru a fi sigură cine este, ce-și dorește, și de la cine. Foarte puține femei de această vârstă sunt interesate de părerea ta despre ele sau despre ce fac ele.

Femeile de 40+ de ani au simțul respectului de sine. Ele rar vor ajunge să-ți facă isterie la operă sau într-un restaurant. Desigur, dacă vei merita asta, ele te vor împușca în liniște, dacă vor crede că astfel pot să fugă de responsabilitate.

Femeile mature sunt generoase în laude, deseori nemeritate. Ele știu ce senzație îți oferă nemulțumirea. Femeile de 40+ de ani sunt destul de sigure pe ele pentru ați face cunoștință cu prietenele lor. Femeile mai tinere pot să-și evite chiar și cele mai bune prietene, pentru că nu au încredere în partenerul lor. Femeile mai mature nu au nicio problemă dacă le vei găsi pe prietenele lor atrăgătoare. Ele știu că prietenele lor niciodată nu le va trăda.

Femeile de 40+ de ani au o intuiție de oracol. Nu trebuie să recunoști nimic, ele și așa știu. Femeile de 40+ de ani sunt deschise și sincere. Ele îți vor spune verde în față dacă ești un nerușinat și te comporți ca un nerușinat. Nu va trebui să ghicești care este atitudinea ei față de tine.

Așa că sunt multe motive pentru a admira femeile de 40+ de ani. Poate cel mai important lucru in viata unui om, este felul in care el se comporta cu el. Daca nu te accepti tu pe tine, de ce ar face-o ceilalti? Viata e simpla, noi avem placerea de a o complica in fiecare zi cu temeri si cu ganduri negre nejustificate...restul? e can can...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu