marți, 2 mai 2023

Pentru că fată faină

De ce iubesc eu oamenii? De ce mă bucur de fiecare dată când cunosc oameni minunați? Pentru că m-am schimbat odată cu ei?

Pentru că fiecare are povestea lui de viață unică și irepetabilă. Oricât de asemănătoare, experiențele mele de viață diferă de cele ale altor oameni. Fiecare om este unic prin ceea ce este. Fiecare om are ceva de învățat din experiențele prin care trece, iar pentru asta, merită totul.

Fiecare persoană care mă înconjoară are ceva să mă învețe. Indiferent de ceea ce ai fost, ești sau vei fi, eu am ceva de învățat de la tine, iar pentru asta îți sunt recunoscătoare.

Iubesc oamenii pentru că sunt frumoși. O singură privire este uneori de ajuns pentru a înțelege parte din bucuria, entuziasmul, tristețea sau seninătatea celui pe care tocmai l-am privit în ochi.

Fiecare om este capabil de iubire. Suntem făcuți din iubire și suntem capabili să o manifestăm. Prin urmare, iubesc oamenii pentru că fiecare dintre ei poate iubi. Cum aș putea să îmi refuz acest privilegiu? Doar pentru că eu sunt altfel decât majoritatea?

Iubesc oamenii pentru că ei pot avea convingeri contrare celor pe care eu le am. Iubesc oamenii atunci când găsesc în ei curajul să își afirme crezul. Îți imaginezi cât de monotonă ar fi viața ta dacă toată lumea ar fi întotdeauna de acord cu tine? Faptul că suntem diferiți ne face să avem convingeri diferite. Iubesc această energie care se naște atunci când întâlnesc oameni cu convingeri diferite de cele pe care eu le am. Sunt însă un la fel de mare fan al energiei care se naște atunci când întâlnesc oameni cu care împărtășesc aceleași convingeri. Ambele situații mă fac să iubesc oamenii.

Fiecare om, în esență, îi pune pe ceilalți mai presus decât pe el însuși. Iar acesta este un alt fapt pe care mulți nu îl conștientizează. La nivel profund fiecare om simte că rolul lui aici este acela de a servi cu iubire întregul numit umanitate.

Pentru că fiecare om are un potențial uriaș. Fiecare om poate muta munții din loc. Valorificarea acestui potențial este alegerea fiecăruia. Oamenii mă uimesc în fiecare zi prin realizările lor. Este suficient să mă uit în cartea recordurilor sau la anumite competiții sportive pentru a vedea acest potențial pus în mișcare. Și tu poți, și tu ai un potențial extraordinar indiferent de vârstă sau statut social. Alege să te pui în mișcare.

Iubesc oamenii pentru că pot crea muzică. Oamenii au inventat instrumentele muzicale și le folosesc pentru a-și încânta semenii cu acestea. Totul este vibrație, cu atât mai mult sunetul însuși. Oamenii transpun în note vibrațiile sinelui lor, iar pentru asta muzica este profundă și frumoasă. Fiecare melodie creată de cineva este o bucată de suflet care poate fi auzită. Iubesc oamenii atunci când creează și se bucură de muzică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu