joi, 30 decembrie 2021

Cu bune, cu rele, aproape te-ai dus...



Fuse, fuse și se duse...dragă 2021, încă puțin si ne luăm rămas bun. Ai adunat, cum ai putut, timp de 12 luni, momente frumoase sau mai puțin frumoase, momente ușoare dar si foarte grele, momente care îmi vor rămâne frumoase amintiri, dar și lecții importante. De obicei am gânduri de sfârsit de an , acum însă nu prea pot spune asta :)

Cu toată această stare anapoda simt nevoia să spun mulțumesc că am trecut peste acest an. Mulțumesc oamenilor care au apărut în viața mea, oameni pe care mă bazez în continuare, dar și celor care au plecat grăbiți. Mulțumesc oamenilor care mi-au fost alături mereu, dar și celor care nu au fost acolo, mulțumesc pentru reușite, mulțumesc pentru ce am, mulțumesc, plină de recunoștință, pentru că, încă un an, mi-am avut familia alături. 

Mă gândesc la 2021 ca la anul în care am trăit totul la maximum. Am avut parte de experiențe noi, mi-am luat panică după panică, am învățat o mulțime de lecții, nu am reușit să-mi îndeplinesc o mulțime de dorințe, stau cu biletele cumpărate cu 2 ani in urmă si astept evenimentele, dar cu toate acestea, am fost de mare ajutor celor dragi.

Binecuvântările pe care le-am primit nu sunt deloc puține. În 2021 am reușit să mă cunosc și mai bine, să mă prețuiesc și mai mult, dar, mai ales, să prețuiesc mai mult tot ce am. Să realizez a nu stiu câta oară că sunt puternică și să realizez că totul se poate transforma în scrum într-o clipită.

Pentru anul care vine imi doresc, in primul rand, sănătate, pentru a putea face în continuare lucruri frumoase pentru mine și pentru cei din jur. Îmi doresc să am răspunsuri la toate întrebările, îmi doresc oportunități noi, îmi doresc familia sănătoasă, îmi doresc să primesc lucrurile de care am nevoie cu adevărat. Îmi doresc să pot oferi. Îmi doresc în sfârsit să fiu cea mai bună versiune a mea.

Să știti că pentru voi am cele mai frumoase ganduri pentru anul care vine. Vă doresc un 2022 frumos, cu reușite, cu sănătate, cu bucurii și cu tot ceea ce vă doriti voi. Să fiți buni, să fiți îngăduitori, să fiți darnici și să fiți recunoscători în fiecare clipă pentru ce sunteți și pentru ce aveți. Nu uitați de lucrurile micuțe, care aduc o fericire mare, acelea contează cu adevărat. Nu mai visați doar cai verzi pe pereți, ancorați-vă mai mult în realitate :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu