luni, 30 decembrie 2019

Ce vreau să fac tot restul vieții mele?

Cu toții știm că viața este precum o cursă de viteză. Cu toții ne aflăm la linia de start, dar cine cucerește linia de sosire? Ne-am născut pentru măreți, ne-am născut pentru a fi campioni, însă undeva ne-am pierdut direcția, ne-am pierdut motivul de a acționa. Nu este de ajuns sa ai un obiectiv, este nevoie de viziune, nu este de ajuns sa primești ce ți se oferă, ci să oferi mai mult decât ți se cere. E momentul să descoperi mijloacele care te conduc spre arta de a învinge, să ai curajul să spui DA, să ai curajul să spui NU, să ai curajul să fi mereu același TU. Habar nu ai câte poți să faci pentru că mereu ți s-a spus ce nu ești în stare să faci, și din această cauză ți-ai pierdut motivarea și încrederea în tine, îți îngropi visele pentru că ți s-a spus că este imposibil să le îndeplinești.
Tot ce suntem acum am învățat din copilărie, valorile, convingerile, așteptările noastre le-am dobândit prin părinți, școală, prieteni, Tv. Toate aceste așteptări, convingeri, valori îți determină caracterul, faptele și cel mai important, viitorul. Sunt momente în care ne pierdem atât de tare speranța și puterea de a mai crede în noi, încât considerăm că viața este nedreaptă cu noi, ne gândim de ce alții au noroc și noi nu. Dar, vine un moment în care ne aduăm sufletește și ne punem o întrebare simplă care sună cam așa: ce vreau să fac tot restul vieții mele? Cei pe care îi admirăm nu sunt mai buni ca noi, suntem mai mult decât ne imaginăm, suntem singurii responsabili de viața noastră.

Unde ne aflăm în acest moment nu contează, la fel cum nu contează nici unde am fost ieri… contează doar ce facem de aici în colo. Nimic nu ne poate opri dacă ne punem ceva în cap, primim doar dacă ne luptăm. Desigur, și eșecurile sunt bune, sunt obstacole care ne ajută să urcăm, să ne atingem scopul. Putem trece peste orice obstacol, putem depăși toate piedicile, putem rezolva toate problemele, putem sparge toate regulile, putem cuceri toate bătăliile, putem trece toate testele…putem face diferența atingându-ne visele. Acele greutăți din viața noastră au dreptul să vină, dar nu să și rămână, ci să treacă. Dacă vrem să avem mai mult succes, dacă vrem să facem lucruri pe care nu le-am facut niciodată regula principală este să investim în noi. Opinia cuiva despre noi nu trebuie sa devină o realitate, răbdarea, perseverența și încrederea în sine sunt principalele chei către succes. Nu trebuie să lăsăm pe nimeni să decidă în locul nostru, nu trebuie să lăsăm pe nimeni să ne schimbe. Urmeaza-ți visul, fii tu însuți, nu te victimiza, asumă-ți faptele și fii încrezător în forțele proprii.

Eu deocamdată nu am descoperit ce vreau să fac tot restul vieții mele, mai caut, insist, dar până una alta, UN AN NOU FERICIT TUTUROR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu