duminică, 1 septembrie 2019

Tu ești regizorul, actorul, scenaristul!

Crescând, am realizat multe lucruri în legătură cu oamenii, în legătură cu prietenii, în legătură cu viața în general. Am întâlnit oameni care stau și vorbesc cu tine doar când au nevoie de ceva, am întâlnit multe persoane pe care le credeam speciale, care mai târziu s-au dovedit a fii copii perfecte ale prostiei, am dat de oameni care credeam că o să rămână mereu lângă mine…doar credeam. Deși nu am o vârstă înaintată, cum spun alții, am întâlnit multe persoane și povești pentru a-mi putea da seama de ce am nevoie în viață și ce a trebuit să las in urmă. Oricum, amintirile rămân…Dar ce trebuie trăit, este prezentul.

Am început să mă îndepărtez de așa zișii prieteni. Prieten nu îți este cel care te caută doar când are vreo problemă sau care te sună să îți povestească ce ii spune „x” sau „y”. Dacă o persoană îți spune problemele altor oameni și ceea ce discută cu ele, crede-mă că vorbește și de ale tale. Mereu am urât oamenii ăștia. Renunță la oamenii de genu’ ! Evită-i și fugi de ei mâncând pământul!

Am învățat să îmi iau singură deciziile! Nu mai întreba pe nimeni. Nu ai nevoie de aprobarea nimănui pentru a face ce îți place! Sunt multe persoane care îți vor spune exact opusul pentru a nu reuși ceea ce îți propui. Lasă-te condus mereu de inimă si instincte. Filmul este al tău. Tu ești regizorul, actorul, scenaristul! Ai grijă de tine,ai grijă de aspectul tău! Ai grijă de oamenii în preajma cărora stai!

De cele mai multe ori planificăm totul. Planificăm și când vrem sa ne uităm la un film… NU! Lasă totul să vină de la sine. Fii spontan! Fă ce simți în momentul ăsta! Cele mai frumoase lucruri se întâmplă când te aștepti mai puțin, când vin neprogramate! Spune”te iubesc” când se așteaptă mai puțin, râzi ca un nebun când ar trebui sa fii supărat…:)) știu că sună nebunesc, dar e tare sentimentul (deși cine e lângă tine va crede clar că ești plecat de acasă , dar cui ii pasă?), rupe o floare de pe stradă și dăruiește-o cuiva. Cu siguranță vei aduce un zâmbet pe fața cuiva.


Eu iubesc spontaneitatea. Nu pot controla tot și asta îmi place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu