marți, 22 februarie 2022

Faith and me

 

A trecut un an de cand Faith a fost operata, a ajuns dupa 48 de ore de cand a devenit paraplegica de membrele posterioare la Happy PetTimisoara, diagnostic Cauda Equina (Stenoza lombosacrală sau cauda equina. Există o predispoziție pentru dezvoltarea durerii lombare la câini, da, orice câine, indiferent de rasă).

...panica, panica, panica...

Pentru ca Faith este un membru al familei mele a avut parte de toata implicarea posibila si imposibila de a gasi solutii. Solutia a fost Dl. Doctor Lucian Fodor de la Happy PetTimisoara, persoana care a vazut problema uitandu-se 10 secunde peste radiorgrafia coloanei vertebrale a lui Faith. 

Cine isi iubeste animalul de companie stie prin ce am trecut eu atunci cand Faith a fost operata, a fost un moment peste care nu as dori sa mai trec niciodata. Important este ca am trecut cu bine si Faith a avut o evolutie rapida in saptamanile de terapie.





Nu credeam niciodata ca o sa ma bucur asa de tare vazand-o pe Faith la fel de pasionata fata de caratul betelor (ok, cateodata crengilor sau chiar parilor), dar este un semn ca s-a facut bine si face eforturi de fiecare data pentru a fi ea.

Faith la 2 zile dupa operatie


S-a ales cu un mers personalizat dupa operatie, dar asta nu a facut altceva decat sa o faca si mai speciala. 

Cine decide să aibă un câine ca animal de casă trebuie să se implice trup și suflet. Până la urmă speranța de viață medie la câini este între doisprezece și șaisprezece ani. Așadar, un stăpân de câine își asumă pentru timp îndelungat responsabilitatea pentru o ființă dedicată stăpânului său. De aceea, decizia trebuie luată după gândire îndelungată și bine motivată. Animalele nu sunt piese de mobilier, ce pot fi depozitate sau înlocuite atunci când nu mai aveți chef de ele. În special pentru câini, schimbarea (repetată) a stăpânului este greu de procesat. De aceea, decizia de achiziționare a unui câine trebuie să aibă un fundament solid și să fie definitivă.

Dupa un an de zile ce as putea sa mai spun? Suntem bine si asta este cel mai important. Am mai avut evenimente pe parcurul acestui an? Da, am mai avut. Am scapat de ele? Da, am scapat. Cine a fost intotdeauna alaturi de noi si s-a tansformat in ingerasul pazitor a lui Faith? Nimeni altul decat  Lucian Fodor  la care voi apela intotdeauna cu incredere si recunostinta. Atunci cand pui pasiune in ceea ce faci nu poti sa fi decat bun in domeniul tau, iar la  Happy PetTimisoara toata echipa este la fel. As spune ca Faith da din coada cand aude de voi, dar, e bulldog francez si nu are codita :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu