duminică, 1 noiembrie 2020

Intotdeauna o să cred în reciprocitate

Mi s-a tot de'a lungul timpului că dragostea este cel mai frumos sentiment de pe Pământ. Nu neg acest fapt. Doar că, cu părere de rău, mulți oameni au fost dezamăgiți de alți oameni care nu au putut să iubească sau care au confundat iubirea cu atașamentul. Unii iubesc oamenii nepotriviți. Altora, după experiențele dure din a lor viață, le este frică să se deschidă în fața altcuiva. Mai sunt și cei care percep dragostea ca durere. Aunci când li se provoacă rău, cred că modul în care se comportă cel de alături este o normalitate, pentru că aduc în prezent atât de multe emoții nerecunoscute. Trădarea prietenilor ne sădește în suflet o imensă dezamăgire.

Când iubesc și respect pe cineva nu mă gândesc doar la propria persoană, doar încerc să mă comport cu omul așa cum aș dori ca alții să se comporte cu mine însămi. Nu-i mint pe cei cu care împart dorințe, visuri și serile târzii, comunic și le ofer mesajul corect pe care doresc să-l înțeleagă. Nu caut scuze, dar îmi recunosc greșelile și încerc să le corectez.

Cred în reciprocitate. Nimeni nu este dator cu ceva în fața cuiva. Nimeni nu este obligat să stea acolo unde nu se simte bine sau se simte în plus. Nimeni nu are dreptul să se folosească de bunătatea și sinceritatea cuiva. Am iubit și după despărțiri dureroase, după trădări și mimări de sentimente profunde. Dar, la un moment am înțeles că sunt sleită de puteri din cauza celor care m-au dezamăgit. Am înțeles că dragostea îmi dăruiește cele mai inexplicabile puteri, iar dezamăgirile nu mă doboară la pământ și-mi taie aripile.

Cum dincolo de orice nor ce aduce furtuna, se află un albastru necuprins și un soare ireal, așa și în spatele oricărei dureri mari stă ascunsă o fericire cuprinzătoare… tot ce trebuie să facem este să sperăm, să credem, să ne dorim din tot sufletul și să nu deznădăjduim, căci cu puțină răbdare, vom da norii la o parte pentru a admira frumusețea soarelui… iar soarele, adică fericirea, e ascunsă în sufletul fiecărui om. Alungați norii de pe cer și lăsați-vă pătrunși de adevărata bucurie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu