miercuri, 31 octombrie 2012

Red Cat Bone - "Doors Tribute" Absolutely Live în El Che Club


Nu ştiu cum vă programaţti voi weekend-ul şi când începeţi să faceţi asta, dar eu mă strădui mai nou să îmi programez serile libere cu ceva timp înainte. Pentru acest sfârşit de săptămână, o să încep cu seara de vineri in El Che Club pentru că m-au atras foarte tare cu oferta lor.

Va fi o seara tribute to The Doors...adică ceva care nu trebuie ratat. Mai ales că ne vor încânta băieţii de la Red Cat Bone, adică Rareş Marinescu - chitară, Dorian Roşu - claviaturi şi muzicuţe, Florin Pîrvu - bass, Cristi Oprănescu - tobe, Liviu Stanciu - voce.

Poate de vină pentru afinitatea mea faţă de Doors este faptul că am crescut cu muzica lor, că de ani de zile îmi sună telefonul cu Break on through şi de multe ori ascultând uit să răspund...dar garantat eu noi voi rata seara de vineri din El Che Club şi îmi voi delecta urechiuşele cu muzica celor de la The Doors şi cover-urile celor de la Red Cat Bone.

Ne vedem acolo?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu