duminică, 3 ianuarie 2021

Pentru că nu mă pot abține

   
Mă uitam în trecutul apropiat și constat că 2020 ne-a dat toate planurile peste cap prin urmare, majoritatea nu prea mai fac planuri pentru 2021. Deja o băgăm pe aia clasică, să fim sănătoși, dacă avem noroc să scăpăm și de Coronavirus și să revenim oarecum la normalitate va fi un mare bonus. Parcă nu mai îndrăznim să planificăm, să sperăm, și eu tocmai de asta zic că ar trebui să ne facem planuri pentru acest an, chiar dacă vor fi planuri mai modeste.

Eu aș vrea să planific minim 2 concerte, poate chiar mai multe dacă s-ar putea, 2020 a fost prea mult despre muncă și prea puțin despre distracție.

Aș planifica ca minim 1 weekend să fiu plecată de acasă în fiecare lună, să descopăr locuri, orașe, poate chiar țări noi, dacă își revine și turismul extern :)

Totodată aș planifica să stau mai mult la povești cu prietenii pe la terase în fața unei sticle de vin, și mai puțin acasă.

Evident, nu toate planurile ni se vor îndeplini, e posibil chiar să fie date peste cap la fel ca cele din 2020. Totuși, eu zic că trebuie să planificăm, să avem o direcție, pentru că alternativa ar fi să nu mai sperăm la nimic, să ne resemnăm și să așteptăm. Și parcă am făcut deja asta, un an întreg, nu?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu