duminică, 30 iunie 2019

Lucrurile care contează

Sunt lucruri care îmi plac la nebunie şi pe care le fac ori de câte ori am ocazia…

Îmi place să citesc. De fapt, nu-mi place, iubesc să fac asta.

Îmi place să scriu.

Îmi place să stau ore în şir cu căştile în urechi, ascultând muzică.

Îmi place să nu fac nimic. În colţul meu de pat, pe partea stângă, cu perna în braţe şi cu căţelul uitându-se la mine liniştit.

Îmi place să îmbrăţisez oamenii din tot sufletul. Şi nu sunt deloc zgârcită cu asta.

Îmi place să râd pe săturate alături de prietenii mei la glume ştiute doar de noi, dar la care ne amuzăm de fiecare dată.

Îmi place să ascult şi să povestesc.

Îmi place să plec spre nicăieri şi să descopăr locuri noi care îmi plac.

Îmi place să merg la concertele trupelor preferate, iubesc să fac asta, cu prietenii sau singură, pur şi simplu ador să fac asta, după fiecare concert mă simt cu bateria încarcată.

Îmi place să-mi amintesc momentele când m-am simtit cu adevarat fericită. Bucăţile mele de rai.

Îmi plac nopţile în care ridicând privirea spre cer descopăr un cer senin, înstelat, cu lună plină. Mi se par atât de romantice.

Îmi plac lucrurile care mă uimesc prin simplitatea lor.

Hai să lăsăm puţin deoparte scuzele ca “Nu am timp”, “Sunt prea obosit”, “Am avut o zi groaznică”.
Timpul e uneori destul de limitat, dar pentru a face lucrurile care te fac să simţi că eşti cu adevărat viu, trebuie să prinzi o fărâmă din acest timp şi să profiţi din plin de ea.

Fă-ţi timp şi citeşte o carte.

Ieşi la o plimbare.

Întâlneşte-ţi prietenii şi îmbraţişează-i.

Stai la poveşti cu cineva pe care nu l-ai mai vazut demult.

Opreşte-te puţin şi priveşte în sus. Poate vei vedea acolo un soare drăgălaş sau o lună prietenoasă.

Poate vei găsi acolo răspunsul pe care îl tot cautai.

În viaţă contează lucrurile simple, pe care nu le observi zi de zi dar care o fac frumoasă. Pentru mine relaţia cu oamenii este importantă. De la  oamenii cei mai dragi sufletului meu, până la trecatorul cu care mi-am intersectat paşii sau privirea  pe stradă.

Fă-ţi timp chiar dacă n-ai timp. Crează-ţi mereu amintiri. Simte că traieşti din plin viaţa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu