sâmbătă, 25 mai 2019

Magia lucrurilor mărunte

Am devenit pretenţioşi şi complicaţi. Suntem interesaţi doar de lucruri măreţe . Ceea ce uităm este faptul că magia se regăseşte în lucruri simple. Uităm să ne bucurăm de lucruri mărunte. Uităm să preţuim ce avem. Lucrurile mărunte fac diferenţa şi oferă puţină culoare acestei lumi gri în care trăim. Tot ceea ce trebuie să facem este să fim mai înţelegători şi să privim mai mult în jur. Eu mă bucur de lururi simple. Mă bucur să văd zâmbetul unui om, apreciez o îmbrăţişare. Mă înveseleşte o floare, un bătrânel simpatic, frumuseţea şi bogăţia naturii. Lucrurile simple fac diferenţa, fredonarea melodiei preferate, fotografiile vechi, un căţeluş şi privirea lui sunt doar câteva mici chestiuni de care trebuie să ne bucurăm. Iubesc să alunec într-o stare de visare cu ochii deschişi, în această lume văd zâmbete provenite din lucruri simple. Aceasta e magie!

” Doar când vom iubi lucrurile simple vom fi echilibraţi.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu