duminică, 31 decembrie 2017

2017, Un an cu bune si rele

Iată că se mai încheie un an. Sincer, eu mă întreb cum naiba a trecut? Unde au zburat așa repede zilele? Unde s-au dus clipele de relaxare cu o carte bună, plimbările lungi, zâmbetele? Oare am  făcut suficiente poze pentru a imortaliza frumosul pe care l-am întâlnit?

Rezumând, 2017 a fost un an cu bune și rele, încărcat, am pierdut multe dar am si catigat. Cu siguranta a fost un an pe care nu il voi uita niciodata. Nu-mi place să fac bilanțuri, dar mental mi-am făcut niște calcule. Am bifat multe realizări și profesional, și personal. Am făcut lucruri pentru prima dată în viață. Am renunțat la lucruri ce nu mă mai defineau, chiar dacă am dezamăgit unele persoane făcând astfel. Am început să privesc viața cu alți ochi. Am învățat lucruri. Ar trebui să scriu zeci de articole și tot cred că nu aș putea să-l cuprind pe 2017 cu totul.

Ce-mi doresc pentru 2018? Sincer, nici planuri nu-mi fac. Vreau doar să fie un an minunat, plin de surprize plăcute. Un an în care să mă bucur mai mult de cei dragi! Un an în care să călătoresc mai mult, să citesc mai mult, să scriu mai mult, să descopăr mai multe și să mă descopăr pe mine, să o regasesc pe Mira mea! Un an în care să evoluez pe toate planurile! Și-aș mai vrea și sănătate, liniște și iubire! Aceste lucruri vi le doresc și vouă, dragii mei!

La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu