duminică, 8 iunie 2014

Cu gândul la concediul de vară

Cred ca în fiecare an până în aceasta perioadă aveam făcute planuri pentru concediul bine merita de vară. Anul ăsta în schimb sunt în stand-by. Un concert, două pe te miri unde şi cam atât. Nimic spectaculos, nimic ce mă mai poate bucura. Anul trecut mi-am făcut de cap şi am vizitat în două reprize Elveţia. A fost o experienţă extraordinară şi o ţară care ar trebui vizitată de fiecare dintre noi, cei care doresc să vadă ce înseamnă excelenţa în civilizatie.

Stau şi oscilez cu gândul între un weekend la Budapesta sau unul la Paris. Dar mă opresc aici...mă opresc la gânduri. În jurul meu îi aud pe toţi vorbind de concediu, de mare, de stat la soare, de ce mâncăruri deosebite vor avea pe masă. Nimic din toate astea pe mine nu mă atrage. Eu vreau să vizitez, să zbor dintr-o parte în alta şi să văd cât mai multe pietre de temelie ale civilizaţiei. Din fiecare loc de unde am fost mi-am adus cel puţin o piatră...într-o bună zi îmi voi putea face fundaţia casei cu ele :)

Am nevoie de un impuls, de cineva care să îmi dea un scop, de cineva care să facă planuri în locul meu, de cineva care să-mi spună că Zorra va fi ok atâta timp cât eu voi fi plecată. Nimic nu este mai important decât Zorra în momentul de faţă...nici măcar eu...Unora li se poate părea trist sau cel puţin ciudat, mie în schimb mi se pare extraordinar ca cineva să mă iubească necondiţionat. Poate o să găsesc pentru Zorra o pensiune în Austria şi o să stau şi eu acolo cu ea o săptămână :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu