duminică, 8 decembrie 2013

Suflet de hârtie

Te-am văzut de dimineaţă la geamul meu privind înăuntru cu ochii tăi de sticlă, am deschis geamul dar nu ai vrut să intrii…nici măcar să zâmbeşti nu ai vrut…Ce s-a întâmplat cu tine, de ce nu ai mai venit la mine în ultimul timp? De multe ori mă gândesc că la un moment dat pe toţi ne răpune vremea şi infinitul. Am ajuns să nu mai fac aproape nimic în afară de a pleca dimineaţa la serviciu şi a veni seara obosită acasă. Nu mai vreau să gândesc, nu mai vreau să fac planuri, m-am săturat să aud discuţii legate de cadourile copiilor de Crăciun. Aş vrea să dau timpul înapoi şi să mă întorc cu douăzeci de ani în urmă când am făcut bradul împreună. Îţi mai aduci aminte gustul ceaiului de tei şi turta dulce? Da, aş mânca turtă dulce şi aş bea un ceai acum cu tine…poate îţi faci timp totuşi să mai treci pe la mine să bem un ceai şi să îmi povesteşti ce ai făcut. Aş vrea să-ţi arăt străzile oraşului pregătite de sărbătoare, să ne plimbăm amândoi şi să nu scoatem nici o vorbă. Ştiu că e rece afară şi că de fapt frig îmi va fi numai mie. Tu eşti întruchiparea vremii de iarnă şi a sufletului ei de gheaţă. Încă simt o durere în suflet care mă macină şi parcă mă face să uit cine sunt. Vreau totuşi să mă schimb. Îmi doresc să mă schimb. Simt că merit să mă schimb. Dar mi-e teama. Mi-e teamă că atunci când voi zâmbi, când mă voi privi într-o oglindă oarecare voi ajunge să nu îmi mai recunosc zâmbetul. Şi mi-e teamă să nu ma îndepărtez de oamenii pentru care am luptat atât de mult. Uneori vreau să îi sun, şi mă abţin cu greu, nu merită efortul…Mai am momente când adorm plângând şi totuşi dimineaţa să mă trezesc zâmbind, cu toate astea de multe ori nu îmi regăsesc zâmbetul…Ce diferenţă, dintre eu "a lui", si acea "eu" care eram înainte să îl cunosc…care el ? nici măcar nu mai contează, cu toţii au fost la fel…Vreau să mă schimb déjà de ceva vreme. Dar persoana în care vreau să mă transform e aproape opusul celei care sunt acum. Si doare…al dracului de tare…Te aştept să mai treci pe la mine, te simt permanent aici dar nu reuşesc să îţi mai văd chipul…te evapori de fiecare dată când întorc privirea să te văd…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu