joi, 31 octombrie 2013

I'm in the middle of nowhere

De ce oamenii se schimbă aşa de mult în timp? De ce ne dezamăgesc şi nouă de ce ni se face silă când vedem aşa comportament? Îmi este silă...îmi vine să îmi bag degetele pe gât şi să vomit...să vomit tot ceea ce s-a întâmplat în ultimile 48 de ore...apoi să mă culc şi să mă trezesc în gând doar cu oamenii pe care îi iubesc. Să-i las dracului la o parte pe nenorociţi,..să uit de existenţa lor şi de faptul că i-am avut în preajmă. Să uit de faptul că i-am iubit şi pe ei cândva. Să uit că pe lumea asta există şi jeguri. Să îmi iau rezidenţă în wonderland şi să rămân acolo cât mai mut timp posibil. Sufletul meu paşnic a fost cotropit de scursuri. De oameni care îmi tulbură liniştea. De oameni care scot partea întunecată din mine. De oameni care mă deprimă. De toţi cei care îmi arată că viaţa are şi momente neplăcute. Se spune că fiecare va plăti pentru faptele lui...sper că aşa este şi că roata se învârte...aştept deznodământul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu